6 feb. 2009

Cine sunt





De fiecare data cand uit cine sunt, Cineva ma ia de mana si imi indreapta pasii spre o tabara, pentru ca raspunul sa fie de fiecare data acelasi.
De fiecare data cand nu mai vad marcajul si varful visurilor mele s-a tocit, Cineva vine cu ascutitoarea si rumegusul are mereu miros de aer curat de munte si foc de tabara.
De mult, tare demult pe vremea cand inca mai faceam 5 minute pana la scoala, am descoperit ca propozitile unei carti pot deveni realitate. Si ca realitatea poate fi mai frumoasa decat orice fraza din carte. Si astfel Ciresarul din spatele blocului a devenit explorator. Si asta am vrut sa fiu.
Peste timp, cand am mai crescut si am inceput sa ma opresc tot mai mult in intersectii, cautand directii si asteptand de undeva sa se faca verde, Cineva m-a dus din nou intr-o tabara, departe de semafoare, claxoane si multe multe intersectii. Si acolo lucrurile s-au asezat din nou frumos, chiar daca frumos a insemnat uneori sa dorm jumatate de noapte sub ploaie, doar un joc de calcatea pe un pod, sa reinvat un nod, sa tin o busola in mana sau sa ma rog dimineata pe o piatra mare la marginea raului. Si raspunsul a fost tot acelasi.
Azi m-am intors din inca o tabara. Si acolo in inima Apusenilor, alaturi de oameni ale caror visuri si preocupari inca mai au ceva din ale mele de demult, alaturi de oameni cu care faci lucrurile pe jumtate si te bucuri atat de mult cand toate jumatatile impreuna dau ceva frumos, cantand, urcand, jucandu-ma, razand, rugandu-ma, uimindu-ma, am descoperit o data in plus cine sunt....si ce vreau sa raman. Explorator. RENDULETLENUL!

Un comentariu:

Mihaela spunea...

Cu siguranta daca ar trebui sa te definesc intr-un singur cuvant acasta ar fi: "Explorator".Nu cunosc nici un explorator mai devotat decat tine!!Pasiunea si munca se implinesc frumos la tine si asta imi place, pentru ca te vad fericita!
E normal sa iubesti explo pentru ca acolo l-ai cunoscut pe Dumnezeu!!
Imi mai aduc aminte de aceea calcatea pe pod:P si de dormitul in ploaie in varf de munte!!
Draga mea iti doresc sa ramai un explorator toata vesnicia!!