27 ian. 2009

Taceri

Exista mai multe feluri de taceri. Taceri pe care ma stradui sa le inteleg de o viata intreaga si altele pe care abia acum incep sa le descos.
Taceri bruste in fata oamenilor care parca nu se pot bucura pentru tine si taceri ale tale carora nici tu nu le poti da de cap.
Taceri ale tale cand televizorul vorbeste prea mult ca sa il mai poti concura si taceri ale altora si priviri pe geam cand parca nu te-ai mai opri din vorbit.
Taceri atunci cand nu mai ai cuvinte sa-ti poti exprima bucuria si taceri carora ai vrea sa le puna ceva capat.
Tacerea visului calcat in picioare si tacerea visului care prinde din nou contur,in maruntaiele ei.
Taceri in fata ecranului unui monitor in asteptarea unei ferestre care sa se deschida si tacerile cuvintelor care nu mai vin.
Tacerea unei priviri care cauta inscriptii nevazute pe marginea unei farfurii si tacerea a carei privire bate departe.
Tacerea care sopteste si tacerea care striga.
Tacerea din vorbiri si tacerea din inima mea.
Taceri care fac urechile sa doara si taceri care le mangaie.
Taceri....si taceri....
Stiu ca s-ar putea spune ca spun prea mult si prea tot odata....dar parca prea au tacut mult cuvintele mele si in seara asta mi-au cerut drept sa vorbeasca. Si le-am lasat.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Finalul mi-a placut cel mai mult.

Anonim spunea...

tacerea isi are vremea ei si vorbirea isi are vremea ei...

Anonim spunea...

am si eu o natie de taceri de asternut pe aici:

taceri nelalocul lor: taceri cand astepti ca altcineva sa ia cuvantul, cand ti se cere un cuvant si crezi ca "tacerea e de aur" sau "si tacerea e un raspuns", taceri cand ai vrea sa urli din toti rarunchii de binele ( sau raul) ce`l patisi... si nu o faci

astea sunt, zic eu, nelalocul lor

si la o adica, ce atata tacere? de ce atata liniste? ce daca un cuvant sau o parere e gresita, inoportuna, prea sincera sau prea cruda? suntem oameni, avem dreptul sa gresim! si daca vorbind gresim cel mai des... oh well, hai sa nu ne tradam ratiunea de a fi: hai sa gresim, hai sa vorbim !