12 ian. 2009

Lectie de fluture


Eram intr-o vara pe un deal cand m-am oprit sa-l privesc. M-am asezat in iarba, mi-am luat capul in maini si mi-am facut ochii mici ca sa il vad mai bine. Si omul care se agitase o saptamana intreaga incercand sa se faca in vreun fel sau altul vazut si observat (ca sa nu zic sa iasa in evidenta) a invatat o lectie speciala. Fluturele poate fi admirat in toata splendoarea lui atunci cand inceteaza sa se agite, sa dea din aripi si se aseaza linistit in bataia soarelui. Atunci poti sa te bucuri de toate culorile , armoniile si combinatiile lui. Cand se agita prea mult, nu il mai poti vedea. Si nici bucura de el.
Si pentru ca unele lucruri nu le inveti din prima, m-am tot intalnit cu fluturele in diferite ocazii. Intr-un sabat intr-un parc, intr-un pustiu in Africa, intr-un loc neobisnuit. Acolo mi-am adus aminte ca trebuie sa ma asez linistita pe floarea mea. Si asta am simtit si in seara asta. A vazut cineva pe undeva o floare?

2 comentarii:

norelicb spunea...

DA! Chiar ai prins o imagine cu forta de a sugera si inspira. Frumos si cu mesaj.

Mihaela spunea...

Imi place foarte mult cum reusesti sa transmiti ceea ce simti in cuvinte. Sigur exista o floare pentru fiecare!