23 feb. 2009

Lectii de prietenie

Mi s-a intamplat uneori sa trec pe langa unii oameni fara sa-i observ. Poate ca uneori mi-am pus si cortul langa ei. Sau poate ca am stat la aceeasi masa. Si mi-a parut rau...
Mi s-a intamplat uneori sa descopar in spatele unor texte de blog, al unei pizza cu putin gust de cenusa, coapta la foc de tabara, al unor discutii care incepeau intr-un timp cu "ai mancat...?", al unor planuri de tabere...oameni de la care am invatat si inca mai invat sensuri noi ale cuvantului prietenie.
Prieteni nu sunt cei care sunt intotdeauna de acord in toate, dar au puterea sa-si zambeasca si sa mearga mai departe in ciuda diferentelor.
Prieteni nu sunt cei care îþi pun în evidenta doar calitatile, ci te ajuta sa-ti descoperi si defectele si iti pot da o mana de ajutor în îndreptarea lor.
Prietenii nu sunt acolo doar ca sã îti dea dreptate la nesfarsit si sa vina cu cutia de servetele. Ci dupa ce ai terminat tu de bocit….vin cu solutii dintre cele mai practice.
Prietenii se mai pot certa sanatos între ei uneori, chiar si pe teme dintre cele mai abstracte….pentru ca apoi sa se amuze împreuna de ceea ce a fost.
Prieteni sunt cei care sunt gata sa ofere….fara a cere nimic în schimb….pentru ca de asta sunt prietenii.
Prieteni sunt cei care au întotdeauna idei creative în materie de ajutor inclusiv sa-ti deseneze pe mess intrarea pentru ziua explo sau sa o filmeze cu grupa lui pentru tine.
Prieteni sunt cei care urca cu tine si se bucura când ai ajuns în varf. Ca sa îti punã cravata de ghid la gat.
Prietenii pot tãcea un timp pentru ca apoi sã continue discutia din acelasi punct. Ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Prietenii sunt cei care blocheaza mereu drumul atunci cand iti vine sa lasi totul balta si sa fugi. Sau iti pregatesc un loc in care sa iti tragi sufletul.
Friends are….friends forever!
Multam baieti (Liviu si Horia) pentru lectile pe care le tot invat de ceva vreme incoace de la voi. Si cred ca ar mai fi fost. Si….ani vesnici (ca asta include si multi) si miezosi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoasa urarea, dar simt ca e datoria mea sa iau apararea si prietenilor care te lasa balta cand ti-era cel mai greu, impingandu-te (nevoit) sa te bazezi pe Dumnezeu, nu pe ei. Prieteni sunt si cei care nu rad la glumele tale, fiindca pur si simplu nu s-au prins dar te iubesc oricum, cu umorul tau "ciudat" cu tot. Si tot prieteni sunt si cei care te fac de ras, din greseala, s-apoi regreta cu noduri in gat. Eu ii iubesc si pe ei :)

Fir de iarba spunea...

Vreau sa cred ca de la fiecare dintre prietenii mei am de invatat cate ceva. Iar lectia despre care amintesti tu este una dintre cele pe care le-am invatat de la altii. Cat despre restul....e bine intotdeauna sa stii ca exista oameni carora le esti draga...asa cum esti :)