6 apr. 2009

Curatenia de primavara

Din gama a face lucruri ca sa iti ocupi mintea sa nu mai zboare la cai mai mult sau mai putin verzi pe pereti, azi am demarat lucrarile pentru curatenia de primavara in vreme ce ieri am iesit in parc si am jucat badminton, simtindu-ma asemenea jucatoarelor de tenis din ani 20 datorita echipamentului. Si chiar a fost interesant.
Am inceput cu datul jos al perdelei - asa ca de acum am o fereastra plina pentru soare - continuand cu spalat de geam si calorifer.
Dar nu despre inventarul meu la curatenie vreau sa vorbesc.
Nici despre astepatarile pe care le am acum de la caloriferul meu pe modelul fetei mosului care a primit cate ceva de la cuptorul spalat, fantana curatata etc.
Trec zilnic pe langa caloriferul meu insa mi se pare mereu la fel de curat. La fel cum mi se par si ferestrele cata vreme vad prin ele.
Dar in seara asta cand le-am luat la sters si frecat bine - mai ales caloriferul - mi-am dat seama ca aveau chiar nevoie sa fie sterse si curatate.
Poate ca la fel se intampla sa trec pe langa sufletul meu. Si sa nu mi se para ca ar avea nevoie de ceva. Atata timp cat inca mai pot sa vad lumea prin el. Cat inca se mai vede zareste ceva pe geamurile lui, totul pare ok.
Asa ca m-am gandit, ce ar fi daca mi-as scoate si sufletul la curatenia de primavara?
I-as sterge ferestrele, ramase uneori cu dare de sare din cauza lacrimilor, i-as repara instalatiile ca sa poata sa incalzeasca bine, i-as deschide larg ferestrele proaspat sterse ca sa intre miros si culoare de magnolie.
Si dupa ce va fi curat de tot, voi pune pe masuta din mijlocul lui, o vaza cu un buchet mare de lalele galbene

2 comentarii:

Me spunea...

Bună idee, hai la treaba!!! :)

Anonim spunea...

subscriu la ce-a zis Mia. Perfect Criss , stiu ca poti. Cand ma gandesc la curateniile pe care-a trebuit sa le fac de-atea ori si in camere si in suflet..... deja simt aerul de proaspat al curatateniei in detaliu. E asa inviorator....!