6 sept. 2009

E oficial

De azi e oficial. Nu ca plec la master la Southern, ca mi-a intrat la tipar prima carte, ca sunt master-ghid sau mai stiu eu ce altceva ar mai putea fi. E oficial ca sunt matusa. A trecut ceva vreme de cand am fost matusa ultima data, mai precis vreo 11 ani asa ca un astfel de eveniment trebuie consemnat.
De azi e oficial ca sunt matusa de Ilinca Teodora. Mortasipu Ilinca Teodora. Ilinca pentru ca dragii ei parinti au vrut sa aiba un nume cat mai romanesc. Si Teodora pentru ca le-a placut tare mult semnificatia: Darul lui Dumnezeu. Si au zis Ilinca Teodora sa-i spuna. Iar eu tot ii spun de ceva luni Ilincutza.
Nu am vazut-o inca si nu pot sa spun daca seamana cu mama sau cu tatal. Si probabil, cum ma stiu, ar fi posibil sa fiu contra curentului. Adica sa spun ca seamana cu mama cand toata lumea spune ca seamana cu tatal sau invers.
Probabil ca mai sunt si alte lucruri pe care nu le stiu sigur si nu sunt chiar asa oficiale.
Dar e oficial ca sunt matusa (a treia oara) si ca abia astept sa ma joc cu ea, sa ii spun povesti si sa o fac sa ii fie drag de natura si de cer.

P.S. Inca nu plec la Southern, visez sa public o carte intr-o zi si la caietul de master-ghid inca mai am de lucru. Cand s-or oficializa si astea, va anunt

5 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari in primul rand pt nepotica,apoi felicitari pt carte si restul. cum se numeste cartea ?as vrea sa o citesc si eu cand apare.o zi buna!:)

Fir de iarba spunea...

Mai pitic mic si dragut, adevarul era ca toate afirmatiile erau sub semnul ipoteticului. Sunt lucruri pe care visez sa le fac, la care lucrez dar..singurul lucru cu adevarat veridic si oficial era ca sunt matusa. Sorry de neintelegere dar oricum multumesc pentru urari si le pastrez pentru cand or deveni cu adevarat oficiale si restul

AlejaS spunea...

Sa-ti traiasca!

miky spunea...

Felicitari, mai Cris! Si parintilor ei de asemenea :)A treia oara... cred ca deja a invatat barza drumul pana la voi. Nu mai are nevoie de busola sau muschi de copaci :p
Ai un scop frumos, "sa o inveti despre natura si cer". Dumnezeu sa iti ofere rabdare si intelepciune sa fii copil alaturi de ea :)

Laura spunea...

:)) Ma speriasem ca mi-ai luat-o serios inainte. M-am linistit acuma :))