8 apr. 2009

O prietenie....fara dar si poate

Am cunoscut-o pe Onyshor intr-o tabara care si dupa 10 ani ramane in top 5. O tabara in care am fost prima data ofiter de serviciu, in care am ras si am inceput sa invat ce inseamna sa stau dreapta (si inca mai invat si azi). Coborarea de pe Saua Stunga, o coborare cu cantec, cu carti si cu mers pe pilot automat a fost unul dintre punctele de mereu aducere aminte ale taberei. Poate si pentru faptul ca am cunoscut doi oameni extraordinari care intr-un fel sau altul si-au pus amprenta asupra vietii mele in unele dintre cele mai semnificative si originale moduri. Si unul dintre ei este Oana.
Poate ca nu au fost multe traseele pe care le-am mai batut de atunci impreuna, dar ecoul celor pe care le-am facut mai rezoneaza inca in mintea mea ca un refren: Lacul Vulturilor, un deal din Moeciu si alte Sei Strunga in alte forme. Si undeva in visurile mele sunt celelalte trasee care vor urma.
Poate ca nu ne-am vazut mult dar cu siguranta ne-am scris mult. Si undeva intr-o cutie, inca mai am scrisorile de la tine. Cu recenziile tale de carte, cu povestile si poeziile tale, cu intrebarile si raspunsurile tale la intrebarile si raspunsurile mele, cu visurile care incepeau sa prinda contur sau cu cioburi de visuri, in functie de situatie. Si uneori, ma mai uit cu dor in cutia de scrisori. Parca mi-e mai drag un plic decat un mail sau o convorbire la telefon.
Poate ca nu am fost intotdeauna aproape, chiar daca uneori am stat in acelasi oras, dar asta nu m-a impiedicat niciodata sa te sun atunci cand umerii imi erau prea grei sub povara unui vis care se frangea sau cand vroiam sa fac o bucurie pe jumatate cu cineva. Sau cand vroiam sa stiu ca undeva, cineva se roaga pentru mine.
Poate ca prietenia are multe chipuri si definitii, dar fara indoiala fara tine dictionarul si albumul meu ar fi fost incomplet.
Sa iti fie un an soare si verde Onyshorul meu drag.
Si gandurile sa iti fie luminoase si zambetule mereu al tau....fara doar si poate.
Si Dumnezeu sa isi faca mereu pe jumatate copilaria Lui cu tine. Si seninatatea si bucuria Lui sa isi gaseasca mereu locul ei in inima ta.
Si un LA MULTI ANI...cu Sens. De orice fel ar fi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Multumesc mult, draga mea. Pentru toate telefoanele, traseele, lacrimile, bucuriile, cartile, fagaduintele si rugaciunile impartite in acesti 10 ani.