14 mai 2009

Daca e Oana....sunt carti

M-am obisnuit deja ca orice fel de leapsa care are legatura cu cartile sa vina de la buna mea prientena Oana Asa ca, printre numarat embleme, insigne, banuti si ce mai era pe acolo, mai raspundem si la cate o intrebare. Acum curios ar fi cand o sa termin postarea...Daca ia mai multe zile, nu va speriati.
1) Ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecã?

Ellen White, unul dintre autorii mei preferati de non-fictiune cu subiecte miezoase,intelepte si de trecut la actiune. Si ar mai fi Augustin Buzura, cu romanele lui despre inchisori si comunisti pe care le-am luat din dorinta de a-mi construi un tablou cat mai variat. Dar inca sunt la capitolul carti pe care le voi citi. Si mai am si ceva Eliade, mostenire de la scumpa mea surioara a treia.

2. Din ce carte ai mai multe exemplare?
Hm...pai sa vedem. Nu prea am carti in mai multe exemplare. Poate un volum din Razboi si Pace de doua ori, Biblia si ea de 2 ori si Calea catre Hristos (Ellen White). Uite ca totusi sunt ceva :)

3. De ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost amorezată în secret?
Hazlie intrebare. Cred ca intr-o oarecare masura, in cazul fiecarei carti te legi de un personaj anume. Mai ales daca ti se pare ca aduc cu oameni din viata reala. Sau invers.

4.Ce carte ai citit cel mai des?
Cred ca, cel mai si cel mai des am citit cartile mele cu povestiri cu pionieri, ramase de la surorile mai mari. Nu am fost pionier dar imaginea din carti era una destul de draguta.

5.Care era cartea ta preferată la 10 ani?
Ciresarii

6. Care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?
Imi place sa cred ca nu citesc carti proaste....asa ca nu prea am raspuns la intrebarea asta.

7. Care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?
Purpose Driven Youth Ministry

8. . Dacă ar trebui să obligi pe cineva să citească o carte, care ar fi aceea?
Imi place sa le povestec prietenilor cartile cititie si astfel sa-i determin sa se opreasca asupra lor.

9. Cine crezi că ar trebui să câştige premiul Nobel pentru literatură?
Pe asta chiar nu o stiu

10 Descrie visul cel mai straniu care să fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar?
Nu stiu daca o intra tot aici, dar imi amintesc ca in perioada in care scriam la lucrarea de diploma visam ori ca eram la inchisoare ori ca fugeam de Securitatea care era pe urmele mele. Asta pe fundalul cartilor la tema pe care le citeam

11.Care e cartea cea mai dificilă pe care citit-o?
Cred ca mi-am prins un pic urechile in cartile specifice noului roman francez. Si poate un pic Kafka.

12. Preferi autorii francezi sau ruşi?
Greu...dar parca totusi inclin spre rusi.

13. Ce te deranjează cel mai mult în activitatea lecturii?
Oamenii care te intrerup taman cand incepi sa pricepi, cei care sting lumina cand nu ai adormit inca, si statia care vine prea repede.

14. Care e romanul tău favorit?
Crima si pedeapsa

15. Joci ceva?
Fazan, Calcatea si orice mai pregatesc pentru intalnirile cu exploratorii.

16. Scriitorul favorit?
Camus, Dostoievski

17. Ce carte ti-ai lua cu tine pe o insula pustie?
Biblia

18. Si acum....ce citesti?
Idiotul - Dostoievski

Iertare sa-mi fie ca am topait peste unele intrebari.
Si acum sa fie sa fie....tara cu numele de ....Mihaela

Un comentariu:

Mihaela spunea...

ms m-am pus pe scris!!!