3 nov. 2008

Cand Dumnezeu spune o poveste

Doamne, ai putea sa imi spui o pveste. O poveste din cele de la marginea timpului, asa frumos cum poti doar Tu sa impletesti. Imi era dor de cineva care sa imi spuna o poveste si cum Tu mi-ai spus ca esti intotdeauna pe aproape atunci cand am nevoie de ceva, m-am gandit ca de aceasta data sa cer doar...o poveste. Uite deja m-am bagat in pat, am tras patura pana sus, am inchis si ochii...Promit sa nu Te intrerup de prea multe ori si sa adorm repede. Ce zici, poti sa imi spui?
Ce poveste? O poveste despre....Tu stii cel mai bine despre ce ar putea fi. O poveste despre o floare din fereastra care asteapta in fiecare dimineata raza ei de soare, o poveste despre creionul tocit din borcanul cu creioane, o poveste despre un copilas racit caruia ii placea sa asculte povesti inainte de culcare, o poveste despre....un bunic care se aseaza tacticos pe marginea patului ca sa spuna o poveste.
Poate o poveste din copilaria Ta...o poveste despre felul in care te jucai, despre felul cum ai cioplit primul Tau scaun sau despre diminetile petrecute pe coasta dealului. O poveste despre bataturile din palmele tale, datorate uneltelor uneori prea grele din atelierul tatalui Tau, despre jucariile pe care le faceai uneori din lemn copiilor saraci, despre cum te lua Maria pe genunchi ei, pentru a citi impreuna, despre crini de pe camp sau despre oile pastorului.
Poate o poveste despre mine. O poveste despre felul in care m-ai insotit pe drumul de intoarcere acasa din prima zi de scoala, cand nu am mai avut rabdare sa astept sa vina cineva sa ma ia si am plecat singura. Poate o poveste despre una dintre multele julituri si despre usturelile de dupa. Poate o poveste despre serbarile de sfarsit de an la care ai venit sa ma sustii, in absenta altora. O poveste despre un foc de tabara aproape stins si o cravata de explorator. O poveste despre un traseu de munte coborat cu adidasi cu doua numere mai mici, sau despre un traseu ratacit, sau despre un examen la care mi-ai soptit solutia sau despre servetelele ude de la lacrimile sterse din ochii mei.
Poate o poveste despre cer. O poveste despre ingerul meu pazitor care imi va iesi in cale cu un buchet mare de lalele. O poveste despre un traseu de munte pe care as vrea sa-L batem impreuna.Doar eu si cu Tine. Un traseu plin de povesti. O poveste despre un an de vacanta si o tabara care sa nu se termine. O poveste despre lectile de pian si despre elefanti.
Gata..poti sa incepi...A fost o data....

2 comentarii:

norelicb spunea...

Tu ai o marca a trairilor tale. Te pot recunoaste imediat după pasiunea pentru cele mai mici detalii, dar care din privirile tale capata semnificatii. Te mai recunosc si dupa maniera supusa si ascultatoare, nepretentioasa, in care iti transcrii reflectiile sau asteptarile. Te recunosc si dupa consecventa. Desigur, ai voie sa incerci si alt orizont. Daca alegi in continuare detaliile, mi-ar placea sa citesc cum desfaci pe indelete misterele cate unuia pe rand... :)

Mihaela spunea...

superrrrr!!!chiar imi place!!ai talent!parca si ascult povestea Lui!!m-ai transpus in acel cadru!!frumos