15 dec. 2009

Recapitulare

De o buna vreme incoace, ma tot stradui si eu sa duc o postare la capat. Si ba mi se lipesc ochii de somn intre doua drumuri, ba combin scrierea blogului cu o alta activitate si asa se face ce de obicei cealalta primeaza. (Am ajuns sa-mi dau seama ca mai multe lucruri poti face in acelasi timp, dar sa scrii doua lucruri in acelasi timp e cam complicat. Dar am zis ca in seara asta, inainte sa revin la portofoliul meu pentru examenul de TOT, e musai sa scriu. Nu de alta, dar cand mai prindare, o seara linistita de iarna, cu ninsoare, intr-o camera goala din Cluj? Nu o sa intru in taceri mai mult sau mai putin apasatore, si neintelese, in colectii de frunze sau performanta de a-mi cumpara singura flori (pana de una zi, credeam ca ele in mod normal se primesc. Dar nu mi s-a mai aparut asa de greu nici sa imi iau eu).
In concluzie, in ultima luna am inlocuit scrisul pe blog cu scrisul unui editorial pentru Re:spiro, cu scrisul de proiect didactic si programa pentru TOT, cu scrisul pe tot felul de fituici a programului de dimineata al unui Congres National AMiCUS, cu scrisul de replici la urari de La multi ani (multumesc tuturor celor care mi-au scris, mi-au zis....sau daca nici una, nici alta, macar s-au gandit), cu scrisul in cadrul unui proiect de KID, in toate zilele ploioase pe care le-am petrecut la Porto, cu scrisul programului echipei de la Scoala de Lideri de la Transilvania Sud cu care voi merge in Republica Moldova in ianuarie, cu scrisul pe Facebook despre prima ocazie in care am pus patinele in picioare, cu scrisul vag si trunchiat despre visuri si asteptari, cu alte scrisuri de care nu mai imi aduc aminte.
Si acestea fiind spuse...putem trece curand si la o noua postare, mai de actualitate

Niciun comentariu: