19 mar. 2009

...il aleg pe.....


Fiecare joc are o poezie. Mai ales cele la care trebuie sa fie la final cineva care alearga, se pune, spune...De ceva vreme tot alerg ( si dupa conexiunea la internet de acasa) si numar, numar tramvaie, pestisori, spun tot felul de formule, vizitez ograzi si iar alerg (la leapsa cam ai de alergat ce-i drept) si din toata seria de jucatori i-am ales pe....(pana la runda urmatoare)
Onyshor nu este in lista mea doar pentru ca e cea mai veche prietena dintre ale mele (si prietenii cu cat sunt mai vechi cu atat sunt mai buni) ci si pentru ca imi place felul in care scrie si construieste imagini din cuvinte, pentru ca scoate pe paginile blog-ului copilul din ea la plimbare si are si copilul din mine cu cine sa se joace, pentru ca spune lucruri pe care uneori nu am cuvinte sa le exprim, pentru ca daca vreau sa mai citesc o carte pot sa ma documentez si pe acolo si pentru ca.....as mai avea totusi ceva prieteni de prezentat.
Inainte sa vorbesc cu el am avut ocazia sa-l cunosc din ceea ce scrie. Si mi-a placut naturaletea, spontaneitatea, felul cum surpride viata de langa el si felul in care se aseaza cuvintele usor de fiecare data. Si Horia seamana cu scrisul lui. Cum altfel?
Da, trebuie sa recunosc ca imi plac blog-urile celor care te lasa sa-i descoperi pe ei si lumea in care traiesc. Si imi plac blog-urile in care povestile sunt insotite de fotografii. De asta imi place s-o vititez pe Mada. Mai ales pentru fotografiile din Africa, dar si pentru povestile care se construiesc in mintea mea cand le privesc pe celelalte. Povesti despre copii cu ciorapi rosii si buburuze.
Dupa atata alergat e nevoie uneori si de locuri in care sa ma opresc sa imi trag sufletul. Locuri in care cuvintele prind miez si trebuie sa le decojesc unul cate unul pentru a le prinde toate semnificatiile. Locuri in care lumea are mereu alte culori si camere in plus. Locuri in care te/ma asteapta noi provocari, noi lectii, si noi lepse (asta o fi pluralul?)Si cand vreau sa ma opresc trec pe la Norel
Si ar mai fi...ne-tacerile lui ALM si transparentele lui Deny si jocurile simple si pline de inteles ale lui Mimi,si...., si...., si.... doar ca...tura viitoare.
Pana atunci zic piua si cat imi trag eu sufletul ia du tu leapsa mai departe si prezinta-mi patru prieteni din lista ta.

Niciun comentariu: