6 ian. 2014

Cuvantul anului 2014: Perseverenta

Imi place sa imi petrec uneori dupa-amiezele citind blog-uri. Astfel am ocazia sa descopar nu doar noi destinatii de calatorie sau sfaturi referitoare la organizarea timpului si punerea cartilor in dulap, dar si provocari noi, lectii de viata, perspective diferite și chiar sfaturi pentru depasirea momentelor mai putin placute ale vietii.
Zilele trecute tot citind blog-uri am descoperit in loc de traditionala lista cu lucruri pe care doresti sa le faci in anul urmator, alegerea unui singur cuvant care ti-ai dori sa caracterizeze actiunile, visurile, planurile tale pentru anul urmator.
De cand am citit prima postare de acest gen la Irina, am inceput sa ma gandesc la care ar putea fi cuvantul meu pentru 2014. M-am gandit la pace, rabdare, recunostiinta, munte, frumusete, dar m-am oprit in cele din urma la unul care cred ca insumeaza cate putin din fiecare: Perseverenta. Perseverenta in a cauta sa vad lucrurile frumoase din jurul meu, chiar si atunci cand par ca nu sunt. Perseverenta de a duce trasee, panouri de escalada, carti, lectii de germana, hotarari la bun sfarsit chiar si atunci cand imi vine sa dau bir cu fugitii sau nu mi-a iesit din prima.
Perseverenta de a trece zambind pe langa chioscul de covrigi si a pune banii la pusculita pentru calatorii sau alte visuri.
Perseverenta in a inceta sa ma compar cu altii si a descoperi lucrurile frumoase si speciale pe care Dumnezeu le-a pus în mine.
 Perseverenta in a apasa butonul care trebuie si a face lucrurile cu masura.
Perseverenta in a crede mai mult in promisiunile Lui. Perseverenta.
Care este cuvantul tau pentru acest an ?

Niciun comentariu: