4 apr. 2010

Asteptari de studentie


Am terminat Facultatea de Litere, chiar daca ceea ce fac acum nu este neaparat o dovada de neclintit a acestui lucru. Imi place ceea ce fac acum. Imi place sa organizez evenimente, sa scriu despre ele, sa pregatesc sau chiar sa realizez resurse, sa lucrez cu copiii si sa merg in tabere. Doar ca uneori, cand sterg de praf cartile de specialitate din biblioteca sau cand mai ascult vreo emisiunea la RRC despre cultura si carti sau cand ma uit la afisul de pe usa cu Oamenii mari se scriu cu LITERE ma apuca uneori nostalgia. Si ma gandesc ca mi-ar fi placut sa nu fi facut Litere degeaba si mi-ar placea sa fac si lucruri care se intalnesc pe undeva cu ceea ce am studiat.
De ceva vreme...am tot vazut pe site-ul de Semnele Timpului reclama la concursul pentru redactori. Si am inceput sa ma gandesc cum ar fi daca...as incerca. Poate chiar o recenzie de carte. De la a cocheta doar cu ideea insa....dupa ce unii..fara a stii de visurile mele filologice...mi-au zis..dar tu de ce nu? Sau ce ar fi daca...? am zis sa..trec la actiune.
Asa ca saptamana asta pandesc inspiratia....de natura filofogica si sper sa scriu un material serios, profund, miezos si deschizator de orizont.
Tu te-ai gandit sa scrii? Click aici pentru informatii cat mai complete!

Un comentariu:

catalina stanescu spunea...

sigur, tu de ce nu?!

intotdeauna am apreciat ce ai scris, imbini foarte placut obiectivul, subiectivul, placutul si utilul;

succes iti doresc si revino cu acele pagini de jurnal cu care pe mine personal m-ai obisnuit!:)