6 iul. 2008

Prima lectie a ghidului turistic

Un prim lucru pe care ar trebui sa il invete un ghid turistic ar fi probabil ca lunea este una dintre zilele cele mai putin bune pentru vizitat. Cel putin in Romania. Mama mi-ar argumenta probabil ca toata lumea stie ca nu e bine sa dai lunea bani din casa ca o sa dai toata saptamana. Si din spirit de solidaritate, or tine muzeele inchise lunea. Ma indoiesc.
Deci daca vrei sa duci pe cineva in vizita pe undeva lunea, nu ti-ai ales cea mai buna zi. Eu insa se pare ca nu am avut incotro si am intrat in joaca lui pe unde poti sa duci pe cineva intr-o zi de luni. Mai ales pe valea Prahovei. Peles inchis, Pelisor inchis, case memoriale inchise....(oricum, nu stiu cat de mult ar interesa pe cineva din afara casa lui Cezar Petrescu si al lui Fram. As putea face totusi un chestionar).
Din fericire exista totusi lucruri bune. Tot cautand pe n site-uri am descoperit ca Telecabina din Busteni are revizie martea ( ca sa se evite asa zisele 3 ceasuri rele?????). Oricum e ceva. Telecabina Sinaia pastreaza traditia si face revizie luni.
Si tot cautand pe alte n mai putine site-uri, am gasit si unde se afla telecabina. Pe strada Telecabinei nr. 53. Se putea oare numi altfel? Cred ca s-a jucat mult urbanistul (sau cum il cheama pe cel care pune denumirile strazilor) pana a gasit titlul asta. Si intr-un final a spus......str. Telecabinei. Nr. 53 pentru cei interesati.
Se pare ca prima lectie am invatat-o. Sunt tare curioasa care vor fi urmatoarele.

Niciun comentariu: