20 feb. 2011

Provocare


Din cand in cand obisnuiesc sa dau o raita prin subsolul blogului meu pentru a mai vedea niste statistici, a face un pic de ordine si poate chiar a aduce un plus de culoare sau de noutate, daca timpul imi permite.
Unul dintre lucrurile interesante pe care le-am descoperit sau poate nu chiar atat de interesante este ca cei mai multi oameni ajung pe blogul meu cautand poate un alt cuvant decat la care m-as fi asteptat. Nu o cauta pe Cristina Neagu desi obisnuiesc sa primesc mesaje pe FB gen succes in Liga Campionilor sau Te asteptam sa aduci cupa la Valcea (pentru cine nu stie - daca o fi cineva care nu stie - Cristina Neagu este jucatoare de handbal la clubul Oltchim Rm. Valcea si cea mai buna jucatoare a anului 2010). Nu cauta jocuri sau jucarii sau proverbe, desi mai sunt si dintre acestia. Nu cauta exploratori sau prieteni si nici...franturi. Cei mai multi cititori (in afara de cei care ma cunosc si stiu deja cum sa dea de mine) ajung in spatiul de joaca cautand provocari. Provocari este titlul unei postari de demult, scrisa in graba din sala de net a Congresului de tineret de la Munchen, despre care nu as putea spune ca e cea mai reusita sau reprezentativa dintre toate cele jucate pana acum.
Tind sa cred insa ca nu textul ci cuvantul in sine este cel care ii aduce pe oameni. Google imi da 4.130.000 de rezultate pentru cuvantul in cauza. Sa inteleg ca traiesc inconjurata de oameni carora le plac provocarile. Provocarea unei chemari la joaca? Provocarea unui intrebari? Provocarea de a face ceva pentru cei din Africa sau pentru cei de mai aproape? Provocarea de a trece si peste ziua de azi?
Tu cum ajungi pe blogul meu? Ce cuvinte cauti?

3 comentarii:

catalina stanescu spunea...

interesanta descoperire!

la mine ajung , cel putin in oasis, cautand "despre batranete", foarte multi;

in atelier, e evident "felicitari";

zi frumoasa!

Fir de iarba spunea...

Sa inteleg ca...cele mai mari sanse sa gasesti o oaza sunt la...batranete? ;))

Zi frumoasa si...tinereasca si tie!

Anonim spunea...

Eu... cum ajung pe blogul tau? Prima oara te-am descoperit la Mimi in blogroll. Si de-atunci doar tastez: joculdeajoaca. :)
Imi place cand bloggerii adauga cate ceva nou la blogul lor. Descopar si eu lucruri interesante:) Ma refer la o noua tema, poate un widget sau un modul. Imi place tot ce ai facut. De la afisul care imi spune cand vine primavara pana la posturile asemanatoare -LinkWithin-
Astept cu nerabdare "Copacul X" ;)