31 ian. 2011

Lectie de...februarie


Ce ciudat mi se pare felul in care aceleasi zile pot diferi de la un an la altul, de parca nu ar fi putut toate lunile decembrie sa aiba gust de mandarine mancate cu manusi si toate lunile iulie degete de picioare ude in bocanci. Daca ar fi trebuit sa fac un top al lunilor de anul trecut probabil ca februarie ar fi fost pe locul intai. Un februarie cu discutii miezoase,Beethoven,Rutter, copaci infloriti in miez de iarna, zambete mari si ochi stralucitori.
Anul acesta am simitit ca vine februarie inca de la inceputul anului. Si mi-a fost teama. Teama de comparatii, teama de cioburi in care s-ar putea sa ma tai, teama de lucruri care nu vor mai veni. Si mi-e teama si acum in prag de 1. Doar ca, azi mi-am propus ca luna asta sa imi mut privirea de la mine si lucruri care nu mai sunt la copacii inghetati si alte minunatii care sunt in jurul meu si sa ma bucur de ele. Am descoperit si o idee draguta de calendar si am zis ca am un motiv in plus sa incerc.
Nu spun ca nu va fi greu dar imi doresc ca sfarsitul lunii sa ma gaseasca mai multumitoare decat acum. Si cu ochi la fel de stralucitori ca demult...

Niciun comentariu: