7 dec. 2008

La multi ani Biba!

Era o zi de joi! Ca oricare zi de joi in care masinile de salvare fac pana la 5 minute de casa si nu mai ajung la destinatie. Si pentru ca nu a mai avut rabdare pana sa schimbe soferul roata, a venit asa....pe nu prea gata masa. Nu pot sa zic nepusa ca era totusi asteptata. Nici nu cred ca se gandea ca masa aia nu prea gata o sa ii serveasca la un moment dat si drept pat. Si a tras dupa ea tot felul de carti cu povesti, jocuri, expresii de genul "nu-mi place zapada ca e uda", genunchi juliti, castele de nisip, sosete ude de la sanius, farfurii sparte, batai cu apa, biletele in usa de genul: cheia e sub pres, strigaturi la geam cu marca: "O mai lasati juma de ora?", asteptari, intrebari, framantari si alte julituri. Dar fara toate astea parca nu ar fi fost Biba. Si fara toate celelalte lucruri faine pe care mi le-a adus.
Multam pentru toate povestile pe care le-am conturat impreuna. Si care inca mai asteapta cuminti sa se aseze pe pagina. Mi-ar placea sa te iau coautor cand voi scrie prima carte de povesti.
Multam pentru toate jocurile pe care le-am jucat impreuna...Pentru fata ascunselea...pentru leapsa...pentru Tarile, melcul, sotronul si tot ce se mai deseneaza cu creta.
Multam pentru felul optimist in care vezi lucrurile de fiecare data. Si cand eu nu le mai vad asa...imi imprumuti ochelarii tai pentru a le vedea la fel.
Multam pentru ca ma faci mereu sa ma intreb de ce nu?
Multam pentru ca ai ramas mereu acolo....desi uneori as fi vrut sa pleci. Ce bine ca nu ai tinut cont de asta.
Multam pentru....tot.
Sa ai un an in care lucrurile sa ti se aseze frumos, fiecare poveste sa continue sa se scrie, finalurile sa iti iasa frumos si cuvintele sa isi gaseasca fagasul lor. Un an in care ochelarii sa nu ti se abureasca niciodata (decat in autobuz) si in care sa continui sa cresti, sa visezi si sa te intrebi de ce nu? Un an in care El sa ramana mereu acolo, ascuns in tine. Sau invers mai degraba. Si uneori asta sa ajunga la stadiul lui in fiecare zi.
Ani vensnici Biba!
Pentru detalii suplimentare puteti lua legatura cu Supa, Galusca Pufoasa, Galusca Sefa si celelalte ingrediente din Supa.

Niciun comentariu: