6 oct. 2010

Umbrela


E clar. Nu-mi plac umbrelele. Sau nu toate. Nici una nu rezista mai mult de o ploaie in mainile mele. Ba se rupe o spita. Sau mai multe. Ba se intoarce pe cealalta parte din cauza vantului. Ba raman in mana cu un maner pe care l-am invartit prea mult in palma. Ba se strica butonul ala al ei si nu se mai deschide deloc. Sunt o pacoste pe capul umbrelelor. Sau pe spitele lor.
Si totusi exista unele umbrele care imi plac. Umbrelele rosii din fotografiile alb negru. Umbrela transparenta care lasa se vada cum aluneca picaturile de ploaie. Umbrelele copiilor in drumul lor spre scoala. Umbrela pe care poti sa o deschizi in casa cand nu te vede nimeni si sa te joci cu ea in fata onglizii. Umbrela lui Gene Kelly din Singing in the rain. Umbrela celor doi indragostiti care se plimba prin ploaie bucurandu-se de a se sti impreuna sub cerul colorat al aceleiasi umbrele.
Poate ca umbrelele mele se strica pentru ca ma stiu uitandu-ma cu jind la celelalte umbrele din spatele picaturilor mari de ploaie din Madagascar, Vanuatu, Cercul polar sau de unde or mai veni ele.

2 comentarii:

Sorin H. spunea...

Am eu o umbrela pe care sigur nu reusesti sa o strici;)
Pe incercate!
Si am si-o poza faina cu o umbrela rosie;)
Mie-mi plac umbrelele privite de sus-multe,multicolore si grabite!
Isteatza inventie!
ps:Urmatoarea umbrela pe care o cumperi,ia-o familiala(adica mare) si robusta!
Si daca nu gasesti...ask,and you shall receive(if you're good enough:P)

Fir de iarba spunea...

Multam de sugestie. Nu m-ar deranja daca as primi de ziua mea o umbrela rosie si rezistenta :P