15 aug. 2010

Apartenenta

Apartin camerei mele cu pereti portocalii. Cu harti si discuri pe pereti si cu biblioteca in mijloc. Apartin cartilor mele citite si necitite, semnate pe prima pagina, undeva, intr-un colt.
Apartin biroului meu cu soarele bogat care ii bate in fiecare zi din plin in fereastra, cartilor mele cu de toate si listelor de lucruri care asteapta sa fie terminate. Calendarului meu cu fluturi pe 2008.
Apartin exploratorilor mei care imi zambesc cald si larg de cele mai multe ori, si razelor mele de soare care ma pupacesc cand ma prind.
Apartin visurilor mele cele multe.
As vrea sa apartin prietenilor carora sa le dau culoare si pentru care sa fiu.
As vrea sa apartin cuiva pentru care sa fiu de ajuns. Eu cu peretii mei portocalii, cu hartile si cutiile mele cu vederi, cu cravata si fluturii si exploratorii mei. Si atat.

Niciun comentariu: