13 oct. 2009

Blog Action Day 09

Iesind din registrul postarilor mai mult sau mai putin finisate si impregnate cu ceva astenie de toamna, mi-am zis ca ar trebui sa mai scriu totusi si despre alte lucruri decat despre mine si gandurile mele mai mult sau mai putin existentiale. Asa ca...luand o pauza de mine...am dat pe blogul mai mult verde de o postare a lor mai veche despre Blog Action Day.
Si cum uite ca nu a trecut inca 15 octombrie, si imi place sa fac chestii alaturi de multi oameni - imi plac si chestile cu oameni putini care m-au convins de caracterul autentic si special al cauzei lor - si sa am sentimentul ca sunt o mica parte a ceva...am zis sa scriu, mai ales ca e o tema care ma intereseaza. Despre schimbarea climei si incalzirea globala.
Asa ca joi scriu despre asta...alaturi de 6353 de bloggeri, cati erau inscrisi pana acum. Daca vrei sa scrii te poti inscrie inca aici De fapt, oamenii astia si-au propus ca in fiecare an, pe 15 octombrie sa stranga cat mai multi bloggeri care sa scrie despre un lucru.
Anul trecut au scris despre saracie, anul acesta despre schimbarile climatice...la anul....poate scriem despre educatia copiilor din Namibia.
Pana te gandesti daca te inscrii poti urmari un clip care sa te ajute sa te lamuresti mai bine si eu ma duc sa ma culc sa am un creier linisit si vioi pentru o postare cu miez.

Niciun comentariu: